#32 Trainen in de kou, bellen met...
#32 Trainen in de kou, bellen met Lotte Wilms en we gaan het hebben over een 1e keer een hele, hoe is dat nou?

Triathlon Inside by Triathlon Inside

Episode notes

De winter staat voor de deur, lekker fris! Hoe is dat om te trainen in deze lage temperaturen? Er was Nederlands succes in Australië, we bellen met Lotte Wilms om haar debuut te bespreken. Wesley en Milan blikken terug op hun debuut op de hele triathlon, hoe was dat? Volle uitzending ook dit keer weer!