אני מאמין שאפשר להיות בינוני באיכות השירות שהלקוח שילם עליו ועדיין לעשות כסף כל עוד אנחנו שירותים בבין אישי מול הלקוח בצורה טובה. כמובן שאם אנחנו טובים בשניהם זה דבר האמיתי.