Explicit
Spontanpod i gledesrus! Vi er i kvartfinale!! Reaksjoner etter kampen mot AZ
Explicit
Glimt i øyet by Jørn Sund-Henriksen, Bjørn Einar Østensen, Per-Magnus Amdam Johansen og Øystein Parelius
Episode notes
Før postmatchintervjuene er i gang hev vi oss på podcasting mens adrenalinet fortsatt er på topp. Det merkes kanskje på åpningssangen til PM. "Enjoy".