
No ho necessitem... però ens costa deixar-ho anar
CASA i CONSCIÈNCIA by Glòria Vilalta i Grau
Sep 18, 2026
11:37
Episode notes
Tenim les necessitats cobertes -No necessitem res- i, tot i així, continuem acumulant coses. Algunes ens fan la vida més fàcil, d’altres ens agraden… i moltes es queden amb nosaltres perquè tenen una història i un significat.
En aquest episodi reflexiono sobre per què ens costa tant deixar anar, fins i tot després d’un trasllat o d’haver fet neteja més d’una vegada. També comparteixo la meva pròpia experiència després de molts canvis de casa.
Potser la pregunta no és només si necessitem allò que tenim, sinó: encara té sentit per a mi? Encara m’aporta alguna cosa?
Deixar anar no és només buidar. És fer espai. I quan fem espai a casa, també obrim la porta a coses noves, noves etapes i noves oportunitats.
Keywords
casa
consciència
autoconeixement
transformació
calma
llar
FengShui
canvis
vida
buidar