לרכוב על הגל החיובי של הקורונה! ...

לרכוב על הגל החיובי של הקורונה! - ד"ר יניב מאייר

הפודקאסט של אוגמה by Augma Biomaterials

Episode notes

היה לנו העונג לארח את ד"ר יניב מאייר, נשיא האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים, לשיחת עומק אופטימית במיוחד במישור האישי והמקצועי. יניב חלק עמנו כיצד תקופת הקורונה מהווה עבורו קרקע פורה להתכנסות, מחקר, והתחדשות דיגיטלית וסיים בפתח של תקווה לגבי העתיד לבוא.

Keywords
רפואת שינייםאוגמהיניב מאייר