Ravintola-alalla on työvoimapula eikä kenelläkään tunnu olevan ratkaisua siihen. Miten ja kenen tulisi tämä ratkaista, kun koulullakin on ongelmia löytää opiskelijoita?
Studiossa Mika ja Henu