السيسي اعترف بفشله في السيطرة على الأسعار، وقال أننا قصرنا في ملف الصناعة، اللي كان المفروض يكون أولوية عندنا، وبعدين قالك احنا محتاجين 7 سنين عشان نعوض الفجوة الدولارية. هل ممكن نثق في وعود السيسي مرة تانية؟