مين اللي بيحكم مصر؟
إيه الحكاية؟ by شباك
Episode notes
في نفس الوقت اللي المصريين بيعيشوا في قلق من المستقبل، خاصة مع تردد كلام عن تعويم الجنيه مرة تانية، بعد ما وصل سعر الدولار في السوق السوداء لأكتر من 30 جنيه، بيطلع السيسي يهزر مع كامل الوزير ومحمد زكي، تحت شعار سيب وأنا أسيب، وبينما السيسي طول الوقت بيحاول يثبت أن مشاريع النقل اللي بيعملها مبتفضيش خزينة الدولة، بتلاقيه جاي في خناقة زي دي يقول أن كامل الوزير نحل وبرنا!
Keywords
الإصلاح الاقتصادي