السيسي بـ100 وش
إيه الحكاية؟ by شباك
Episode notes
بكرة 19 نوفمبر، عيد ميلاد السيسي، وبالمناسبة دي قررت أننا نتكلم النهاردة عن وجوه السيسي المختلفة، أو زي ما بيقول الأكاديميين كده.. تحليل الخطاب السياسي، يعني عايزين نشوف السيسي كان بيكلم المصريين إزاي ودلوقتي بقى يكلمهم إزاي، كلامه عن الثورة، عن مبارك ونظامه، عن الإخوان لما كانوا في السلطة ولما خرجوا منها، عن الجيش وباقي الوزارات، عن إثيوبيا وسد النهضة، وأخيرا نظرته لنفسه، يا ترى بيشوف نفسه إزاي