Säsongsavslutning, Sailor Moon oc...
Säsongsavslutning, Sailor Moon och Joakim skall sluta be om ursäkt

En gay i taget by Amanda & Joakim

Episode notes

Vi har nått slutet på säsong 6!

I detta avsnitt pratar vi bland annat om seriefiguren Sailormoon, homofobi i kändisvärlden samt att Joakim har bestämt sig för att sluta be om ursäkt.

Trevlig lyssning och vi hörs till sommaren igen!

Keywords
sexualitetgaylesbiskhbtqlgbtqsexualityhbtqiahomosexuellhbtqiplusen gay i tagethbtqihbtqplusbögtranspersonbisexuellpansexuellpride