פרק 6- פרק לייב The George Tel Aviv
מארינה מקסימיליאן ואקו מדברות על דרך והצלחה I Rise we Rise di All•in
Note sull'episodio
הגענו לפרק האחרון בסדרת הפודקאסטים של מארינה מקסימיליאן ואקו על הבר של וויסקי שיבאס.
והפעם הרגשנו שצריך שזו תהיה סיומת חגיגית במיוחד, ויצאנו לצלם אותו בלייב The George Tel Aviv האקסקלוסיבי. בפרק הזה יחכו לכם הפתעות של שירים בעיבודים ייחודיים של מארינה ואקו, וכמו תמיד שיחה מרתקת על הצלחה, השראה, אומנות ומה שביניהם!
שמחנו שהייתם חלק מפרויקט I Rise We Rise של וויסקי Chivas regal