Stagione 1
ענת קם: אני שמחה שישראל היא מקום שנותן הזדמנות שנייה
נחום ברנע: ההתכתבות שלי עם עודד ליפשיץ נקטעה ב7 באוקטובר, אני עוד שומר את המשפט האחרון שהוא כתב לי
אביחי שטרן: ׳אם לא היה פינוי, בית העלמין בקרית שמונה היה גדל׳
גידי גרינשטיין על חשיבות הקשר עם יהדות ארה״ב: חבורת עורכי דין יהודים פתחה את הדרך של הישראלים לוול סטריט
אמנון ברקאי: ברצח רבין הייתה לי דילמה שצריכה להילמד בבתי ספר לתקשורת
חיים ג׳ומס אורון על השמאל: המפא״יניקים חשבו שהם נמשחו לא על ידי הקדוש ברוך-הוא, כדי לשלוט פה
מתן וילנאי: אני זה שגרם לזה שגוש קטיף יישאר אז. ידעתי שרבין לא בנוי לפנות אותו
ריאד על קו הטלפון מעזה: אתם חיזקתם את חמאס מ2014 ומי שמשלם זה העזתים
חיים לוינסון: אם אני עורך, אני לא משדר את מסיבות העיתונאים של נתניהו
ליאור אשכנזי על פוקסטרוט ועזה, ושמוליק מעוז על הקו: מירי רגב אמרה שלא אעשה סרטים והיא צדקה
1 di 3
