הפרק אנחנו מספרים על ריב שהיה לנו השבוע ואיך יישבנו אותו, אנחנו מדברים על האם אפשר להחליט לאהוב מישהו והאם הרגש שלנו הוא משהו שאפשר לשלוט עליו