Spontanpod i gledesrus! Vi er i k...
Esplicito

Spontanpod i gledesrus! Vi er i kvartfinale!! Reaksjoner etter kampen mot AZ

Esplicito

Glimt i øyet di Jørn Sund-Henriksen, Bjørn Einar Østensen, Per-Magnus Amdam Johansen og Øystein Parelius

Note sull'episodio

Før postmatchintervjuene er i gang hev vi oss på podcasting mens adrenalinet fortsatt er på topp. Det merkes kanskje på åpningssangen til PM. "Enjoy".