#47 Η τέχνη VS ο καλλιτέχνης
ΦΑΣΙΟΝology di Alexia_Lestrange
Note sull'episodio
Μπορούμε άραγε να ξεχωρίσουμε την τέχνη απο τον δημιουργό της? Θα πρέπει να συγχωρήσουμε τον Γκαλιάνο επειδή η νέα του συλλογη ήταν φανταστική? Είναι το ίδιο αν ο καλλιτενης είναι νεκρός? Μοιράζομαι κάτι τέτοιες σκέψεις σου σε ενα επισοδειάκι.
Parole chiave
alexialestrangealexialestrangefashionologyλεστρειντζφασιονολοτζιμοδαfashionpodcastfashiongreekpodcastελληνικά ποντκαστποντκαστlifestyleellinika