Vill leva som i Skrivliv!

Vill leva som i Skrivliv!

Vänstervridet di Ebba och Lovisa

Note sull'episodio

Avsnitt 27: Det är maj, häggen blommar och snart kommer säkert syrenen. Vi drar upp de gamla vanliga segmenten. Ebba följer dem till punkt och pricka. Lovisa däremot snackar om böcker. Hon har lagt timmar och åter timmar senaste helgen på att läsa Gunn-Britt Sundströms Skriv liv. Annat flum följer såklart också med.

Veckans vits med Teo: Vad kallar man en fabrik där man gör telefoner av lera?

Ett lurendrejeri :)

Parole chiave
kvinnokamp