اعتراف السيسي بفشله في إدارة الدو...

اعتراف السيسي بفشله في إدارة الدولة

إيه الحكاية؟ di شباك

Note sull'episodio

الناس في مصر خايفة من الوصول لـسيناريوهات مرعبة، وأن الجنيه يبقى حاله زي البيزو الأرجنتيني اللي انهار والدولار بقى بيساوي حوالي 200 منه، الناس خلاص فقدت ثقتها في إدارة السيسي، وتأكدت أنه معندوش أي حلول مختلفة للخروج من الأزمة. ليه الناس في مصر خايفة من المستقبل؟ وليه فقدوا ثقتهم في السيسي؟

Parole chiave
الإصلاح الاقتصاديالأزمة الاقتصادية