Flerkoneri eller utroskap
Sue Me di Sulekha
Note sull'episodio
Hva er verst? Flerkoneri eller notorisk, gjentagende utroskap? Er polygami et bedre alternativt? Hva synes jeg om mine bekjente/venninner/familie som er involvert i et forhold som er mellom tre mennesker? Jeg er gal for at jeg har lagt denne episoden? Er temaet provoserende, interessant eller begge deler? Enjoy denne episoden! Vi snakkes på søndag!
Parole chiave
reality showutroskappyskiskhelsekarriereensom