מונדיאל #11: מיצינו את קרואטיה | ...

מונדיאל #11: מיצינו את קרואטיה | רועי קייס: רגע נדיר של סולידריות ערבית | דודו אוואט: מסי מחליט את רוב ההחלטות בארגנטינה, המאמן מתייעץ איתו על ההרכב וזה לגיטימי

פיני וחברים di All•in

Note sull'episodio

הסכמה רחבה באולפן על משחק גדול של מסי וגם על העובדה שאין דרך להגדיר אותו ״לוזר״ גם אם הוא לא מניף את הגביע. בסוף, נחמד לאהוב את האנדרדוג אבל קרואטיה ניצחה במונדיאל הזה משחק אחד בודד (מול קנדה).

וגם: דודו אוואט על החברים סקלוני שמאמן את ארגנטינה ורגראגי שהיה שותפו לחדר בסנטנדר ומאמן היום את מרוקו.

להצטרפות לקבוצת הוואטספ של הפודקסט, המקום שבו תוכלו לשאול שאלות את פיני וצנצי כנסו לכאן https://bit.ly/3uzV2zf

לעדכונים על הפודקסט ולפודקסטים נוספים של All•in הבית של הפודקסטים 👈 https://bit.ly/3EDmMbn

דבר המערכת 👇

עמוד הפייסבוק של All•in
https://bit.ly/3GRrZ02
 ... 








Leggi dettagli