אני הייתי מעדיף את בריימו על אונו...

אני הייתי מעדיף את בריימו על אונואקו | נותן לאוסקר לשחק | יהיה רוכש גדול להפועל תל אביב בכדורסל בשנה הבאה

פיני וחברים di All•in

Note sull'episodio

מפרסמים תחילה 👇

חשוב לנו שתדעו; אין פה הרבה פרסומות. אנחנו בוחרים את המפרסמים בקפידה. כשאתם מפרגנים למפרסמים שלנו, אתם מפרגנים לנו ❤️


רוצים שהכסף שלכם יעבוד בשבילכם? פוליסת החיסכון של מנורה מבטחים זה הפתרון 👇
https://bit.ly/3Wa0949

אתם מחפשים אוטו? רוצים להתחדש?
באוטומקס מחכים לכם! יכולים לחפש אותם באחד משני הלינקים מטה 👇
bit.ly/3WY5XP7
bit.ly/3QBbIQz

לקראת הסוף: פינת הטוטו ווינר, כדי למלא לקראת מחר ובכלל אפשר להיכנס לכאן 👈 https://www.winner.co.il/

🏀🏀🏀

אונואקו אפילו לא מתקרב ליכולות שלו, הוא מקבל את הכדור כשאין ברירה; הפועל תל אביב לא קבוצה כרגע, אבל אונאקו וג׳יקובן הם שוברי שיוויון; על המאמן ה ... 
















Leggi dettagli