רז הרשקו: הייתה תקופה שכאב לי הלב...

רז הרשקו: הייתה תקופה שכאב לי הלב, הפתרון היה לפגוע בעצמי

פיני וחברים di All•in

Note sull'episodio

רז הרשקו גדלה בבית של ג׳ודו. מאמנה, שני הרשקו, הוא מבכירי המאמנים בענף והיא מגיל צעיר על המזרן. באקדמיה בוינגייט ובתחרויות ברחבי העולם. 

בשיחה עם פיני היא מדברת על ההתמודדות עם הלחץ ״בין הקרבות אני עוצמת עיניים 40 דק ויודעים לא לדבר איתי״, האכזבה מההפסד ליפנית באליפות העולם ״אני יותר טוב ממנה״ וההכנות לאולימפיאדה ״אעשה הכל להיות אלופה אולימפית״. 

בחלק השני של הפרק מתארח ד״ר ינון היימן, עו״ד ופסיכולוג, בשיחה על ההתמודדות הפסיכולוגית של ספורטאים כמו רז.

דבר המערכת 👇

עמוד הפייסבוק של All•in
https://bit.ly/3GRrZ02

עמוד האינסטגרם של All•in
https://bit.ly/42XS5YC

מוזמנים לשאול את פיני שאלות בקהילת הוואטספ שלנו 👈  ... 










Leggi dettagli