Wannabe Norsk eller norsk norsk?
Jordbær&Krem di Helen & Berivan
Note sull'episodio
I dagens episode snakker vi om hvordan det er å være utlending kontra det å være norsk. Vi tar blant annet opp utfordrende problemstillinger utlendinger kan ha i det norske samfunnet. Vi snakker også om hva vi føler og tenker. Føler vi oss egentlig som norske?
Spørsmålet "hvor kommer du ifra?" Kan ha preget mange, spesielt de som ikke føler de har funnet sin plass i det norske samfunn. Hva og egentlig hvem blir påvirket av dette? Er vi norske?