Barnlängtan, gynekologbesök och konspirationsteorier
En gay i taget di Amanda & Joakim
Note sull'episodio
Vi är tillbaka med säsong 4!
Amanda uppdaterar oss om hur det går i processen att skaffa barn och Joakim har dåligt samvete för sitt beteende som tonåring. Dessutom svarar vi på era frågor.
Följ podden på instagram: Engayitaget.