Diskriminering på arbetsplatsen
Esplicito

Diskriminering på arbetsplatsen

Esplicito

En gay i taget di Amanda & Joakim

Note sull'episodio

Vi har tidigare pratat om att man som HBTQ-person alltid behöver komma ut. Det kan vara bland nya vänner, på en fest, på en ny fritidsaktivitet eller kanske till bekanta du inte träffat på länge. Men sen har vi också arbetsplatsen. Stället där du spenderar en stor del av din vakna tid. Är vi tvungna att komma ut på vårt jobb? Och måste vi berätta läget om vi börjar på en ny arbetsplats? Är risken stor att vi blir diskriminerade på jobbet om vi är för ärliga om vilka vi är?

Följ podden på instagram: engayitaget