Säsongsavslutning, Sailor Moon och Joakim skall sluta be om ursäkt
En gay i taget di Amanda & Joakim
Note sull'episodio
Vi har nått slutet på säsong 6!
I detta avsnitt pratar vi bland annat om seriefiguren Sailormoon, homofobi i kändisvärlden samt att Joakim har bestämt sig för att sluta be om ursäkt.
Trevlig lyssning och vi hörs till sommaren igen!
Parole chiave
sexualitetgaylesbiskhbtqlgbtqsexualityhbtqiahomosexuellhbtqiplusen gay i tagethbtqihbtqplusbögtranspersonbisexuellpansexuellpride