Episode G - Fra godteri til gramm...

Episode G - Fra godteri til grammatikk (og tilbake)

Bokstavelig talt fra A til Å di Ida Therese Klungland og Camilla Sandmo

Note sull'episodio

Må man være god i grammatikk for å kunne skrive bra? Hva er det beste med å være forfatter? Og hvordan skriver man ikke en bok, egentlig? Det får du et slags svar på i denne episoden! Vi snakker om godteriscener, gartnere, arkitekter, reker og romskip! God jul!

Instagram: @bokstavpod

Kontakt: atilapod@gmail.com