Spontanpod i gledesrus! Vi er i k...
Explícito

Spontanpod i gledesrus! Vi er i kvartfinale!! Reaksjoner etter kampen mot AZ

Explícito

Glimt i øyet por Jørn Sund-Henriksen, Bjørn Einar Østensen, Per-Magnus Amdam Johansen og Øystein Parelius

Notas del episodio

Før postmatchintervjuene er i gang hev vi oss på podcasting mens adrenalinet fortsatt er på topp. Det merkes kanskje på åpningssangen til PM. "Enjoy".