إيه الحكاية | من المستفيد من صفقة الفراخ البرازيلي؟
إيه الحكاية؟ por شباك
Notas del episodio
اشتريت فراخ النهاردة من صن مول، وزنها ١٣٠٠جرام، الفرخة بـ٩٠ جنيه، نوع برازيلي وحلوة جدا، استخدمتها قبل كده سلقتها وعملتها مشوية فى الفرن كمان، خلى الفراخ تعفن عند بتوع الفراخ، وموجود نفس النوع ده فى منافذ القوات المسلحة.. يا ترى مين المستفيد من صفقة الفراخ البرازيلي؟