GEFAALD in de HORECA & Enorme SCH...

GEFAALD in de HORECA & Enorme SCHULDEN | "Ik ga nooit meer in de horeca ondernemen"

FaalVerhaal por Selim Tuncyurek

Notas del episodio

Serkan en Murat, founders van WeMessage, delen hun faalverhalen. Murat ging ondernemen in de horeca. Een wurgcontract, hoge lasten en veel problemen, maakte het een lastige periode. Uiteindelijk viel het doek voor dit bedrijf en zijn ze samen verder gegaan als agency.