Explícito
Diskriminering på arbetsplatsen
Explícito
En gay i taget por Amanda & Joakim
Notas del episodio
Vi har tidigare pratat om att man som HBTQ-person alltid behöver komma ut. Det kan vara bland nya vänner, på en fest, på en ny fritidsaktivitet eller kanske till bekanta du inte träffat på länge. Men sen har vi också arbetsplatsen. Stället där du spenderar en stor del av din vakna tid. Är vi tvungna att komma ut på vårt jobb? Och måste vi berätta läget om vi börjar på en ny arbetsplats? Är risken stor att vi blir diskriminerade på jobbet om vi är för ärliga om vilka vi är?
Följ podden på instagram: engayitaget