Säsongsavslutning, Sailor Moon oc...
Säsongsavslutning, Sailor Moon och Joakim skall sluta be om ursäkt

En gay i taget por Amanda & Joakim

Notas del episodio

Vi har nått slutet på säsong 6!

I detta avsnitt pratar vi bland annat om seriefiguren Sailormoon, homofobi i kändisvärlden samt att Joakim har bestämt sig för att sluta be om ursäkt.

Trevlig lyssning och vi hörs till sommaren igen!

Palabras clave
sexualitetgaylesbiskhbtqlgbtqsexualityhbtqiahomosexuellhbtqiplusen gay i tagethbtqihbtqplusbögtranspersonbisexuellpansexuellpride