Goda nyheter för folk som gillar dåliga nyheter
En gay i taget por Amanda & Joakim
Notas del episodio
SÄSONGSAVSLUTNING!
Världen där ute är skevare än någonsin och otryggheten för HBTQI-personer växer. Vi diskuterar orättvisor, skev politik, homofobisk retorik och det oförtjänta hat vi får utstå.
Dessutom får vi besök...... Lyssna för att få höra av vem!
.
.
.
.
KÄLLOR:
https://www.qx.se/samhalle/255696/rysk-domstol-forbjuder-hbtqi-rorelsen/
...