الكلام علي ايه- البدايه
الكلام علي ايه؟ por Bosy & Ayman
Notas del episodio
الحلقه الاولي هنتكلم في البدايات واخترنا بدايه اول يوم عمل كل واحد فينا عنده بدايه مختلفه فيها تفاصيل كتير احنا اخدنا الجانب الساخر فيها
يمكن الصوت مش احسن حاجه بس سمحونا في البدايات 😅
Palabras clave
لايتساخركوميديcomedy