"הגענו לקו האדום": ד"ר רות קבסה א...
"הגענו לקו האדום": ד"ר רות קבסה אברמזון יוצאת למאבק על ההתיישבות היהודית בגליל | חנה קטן מארחת

הפודקאסטים של ערוץ 7 por ערוץ 7

Notas del episodio

במהלך מלחמת לבנון השנייה, הבינה ד"ר רות קבסה אברמזון שהמדינה במשבר זהות עמוק. היום היא מובילה את תנועת "אימהות לישראל", שמחזירה את הזהות היהודית והחזון הציוני לשיח הציבורי, עם דגש על ערכים, חינוך והתיישבות בגליל.

Palabras clave
חנה קטןשיחה אישית עם ד"ר חנה קטןד"ר רות קבסה אברמזון יהוד הגליל